Tinggalkan jejak anda!

Friday, May 28, 2010

Kau ni betul betullah kedekut.Tangkai Jering.Taik Hidung
Masin!!Jerit seorg lelaki terhadap kawan nya yg tidak mahu
meminjamkan wang pada nya."Itu aku punya pasal sebab duit
aku.Aku nak bagi pinjam ke tak hendak ker,apa kau
penduli."Kata kawannya itu selamba saja.

"Tapi jgn lah taik hidung masin sangat.Aku betul2 perlukan
wang itu.pinjamkan aku nanti dapat gaji aku bayar baliik."Rayu
lelaki itu dlm nada pelahan.

Kawannya itu hanya tersenyum sambil mengurut-ngurutjanggut
sejemputnya."Engkau ni betul2 pengingatlah.Setiap satu yg
berlaku pada kau,mesti kau ingat sampai mati kan??"Katanya
menukar tpoik.Lelaki itu kembali berang.

"Apa maksud kau.aku tak faham."

"Aku sendiri tak tahu yg taik hidung aku paa rasa nya.tapi kau
tahu sebah kau masih ingat peristiwa kau termakan taik hidung
aku bersama dgn roti kaya aku yg kau curi dulu."Jawabnya
sambil tersenyum.

"Haaa??Dalam roti tu kau bubuh tauk hidung.Pengotor betul kau
nie."Bentak lelaki litu tak puas hati.

"itu saja ubatnya org yg suka mencuri.Lepas ni curilah
lagi."Katanya menyindir.Lelaki itu terus berlalu kerana malu
tembelang nya telah pecah, sehingga sekarang lelaki in itidak
dpt dikesan...

6 comments:

sis shuhada said...

hahaha sape kenakan sape ye? baru kena buku ngan ruas mcm tu, ahak.

Syahrul Iman said...

nyum2.taik idung masin..wakaka

tqa said...

eiww.
btol ke taik idong masin?
ngahahha.
dah jadi common org kate "taik idong masin tol! "
JempotDatangKeBlogTqa

ERSHAD said...

tqa: kalau nak tau, rasa lah. he he he.

Post terbaru:
Jangan ganggu org tidur

saddam said...

hahha..kutuk orang bukan main..at last kena batang hidung sendiri...kikiki

sabree hussin said...

masin confirm!

Related Posts with Thumbnails