Tinggalkan jejak anda!

Thursday, March 11, 2010

Sepasang suami isteri yg telah mempunyai 3 orang anak, sedang berbual sambil
menonton TV di dalam bilik mereka. Si isteri bertanya kepada suami beberapa
soalan.

*Isteri : Bang, kalau saya mati dulu, abang kahwin lagi tak?
*Suami : Abang rasa, abang mungkin kahwin lagi. Kerana, anak-anak kita perlukan
orang yang boleh beri perhatian. Makan minum abang pun adalah orang yang sediakan

* Isteri : Habis, kalau abang kahwin lagi, abang kasi ke dia duduk rumah kita.
* Suami : Yelah. Sebab rumah ni mahal, takkan nak biar kosong macam tu saja?

* Isteri : Abang kasi ke dia guna bilik, kita, toilet kita?
* Suami : Ya yang, sbb takkan abang nak buat bilik lain khas untuk dia. Nanti
bilik ni, membazir pulak.

* Isteri : Abang kasi ke dia pakai katil kita?
* Suami : Terpaksalah yang. Sebab katil kita tu baru je beli sebulan.

* Isteri : Handbag saya, kasut saya, golf set saya?
* Suami : Itu tak boleh, sebab dia suka handbag kaler maroon,
kasut dia saiz kecil drpd awak, saiz 5, golf set tak boleh sebab dia
kidal...

* Isteri: @#$%????!!!!!

* Suami: (Dalam hati)Alamak pecah rahsia aku!!

14 comments:

~ نورحياتي ~ said...

hahahaha..

tak yah nak tggu si isteri tu mati tuk cr pengganti..

en.suami yg gatal..wakakaka.. :)

♥SYAFIQAH ♥ said...

haha..mengong btul :D

miss anne said...

hahahahha..giler budusss..
kan da kantoi..

bellar0ssa said...

haha.kan dah kantoii...sepak laju2 je.

black_mel said...

hahaha...nak tipu kena pandai..hehe..

bieyra dhamira said...

hahaha..gegeh tol cite ni..

Nikel Khor said...

faham faham la..keke


from Nikel Khor

Kenzo said...

memang seronok la...bocorkan rahsia sendiri! dia masih blur blur~

DaHLia said...

kantoi di situ..hahahaha

saya_arief said...

kantoi.....busted....

Nine said...

hik2..kantoi sudaaa..:=)

iidyLL iceneSS said...

giler betui..cian kat c bini..dh dpt pganti awl2 ag..

ayumi said...

cmpak ajer husband die tu dlm lubang kubur idup2! wakakakakaka

RaMa2UnGU said...

hahahha..sengal punya laki..leh je knatoi camtu...pdn muka..jgn harap la bini awk tu nk bgi kawen..hahahaha

Related Posts with Thumbnails